ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT DATANG KE PLANET BUMI

Wednesday 30 March 2016

Sekalung Penghargaan

thank you image

          Assalamualaikum dan salam sejahteta . Kami Nur aziemah Bt Abdul Rahman , Nur Fadhliana Binti Mohd Sani dan Nor Natasya Athirah Binti Norizzan pelajar semester II dari Politeknik Tuanku Sultanah Bahiyah Kulim akhirnya menyiapakn projek bagi subjek Sains , teknologi dan kejuruteraan dalam islam . kami bersyukur ke hadrat ilahi kerana dapat menyelesaikan tugas ini dengan baik sekali tanpa sebarang masalah yang berat .

         Di kesempatan ini kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan - rakan taulan , ibu bapa serta keluarga kami yang memberi dorongan serta sokongan sepanjang meyiapkan blog ini dan sudi memberi tunjuk ajar agar dapat memperbaiki kesalahan kami . Tidak lupa juga sekalung penghargaan kepada pensyarah kami iaitu Encik Abdul Samad yang memberi segala tunjuk ajar serta membimbing kami sepanjang menyiapkan tugasan yang diberi ini . 

          Kami ingin memohon maaf andai penulisan kami yang tidak seberapa ini telah mengguris hati sesiapa yang sedang membaca . Terima kasih kerana sudi menyinggah ke PLANET BUMI dan selamat membaca !

No comments:

Post a Comment